Wywiad z blogerką ^^

W tym poście przeprowadzę wywiad z wybraną prze zemnie blogerką, nie jest może bardzo znana ale podoba mi się jej blog i to w jaki sposób go prowadzi. No to zaczynamy :D

* Cześć, miło cię poznać.
- Cześć, mi również.
* Zadam Ci parę pytań ale przed tym opowiedz coś o sobie.
- Mam na imię Dominika, mam 18 lat, interesuję się fotografią, kulinariami, modą, muzyką, rysowaniem oraz czytaniem.
*No to przejdźmy do pytań. Co Cię zainspirowało do założenia bloga?
-Nie można powiedzieć, że coś mnie zainspirowało bo po prostu chciałam spróbować coś nowego i byłam ciekawa czy mi się to uda.
* Jakiej jest tematyki?
- Mój blog nie jest jednej tematyki, ponieważ interesuje się wieloma dziedzinami i nie potrafiłabym wybrać jednej o której bym pisała.
* Jak długo go prowadzisz?
- Prowadzę go od maja 2016 roku ale niestety ostatnimi czasy nie miałam czasu dodawać postów.
* O czym był twój pierwszy post i kiedy go dodałaś?
- Pierwszy post dodałam w dniu kiedy założyłam bloga i dotyczył on charakterystyki mojej osoby. A tematyczny post pojawił się na drugi dzień, dotyczył on książek, a dokładniej tego czy warto je czytać.
* Czy ktoś pomógł Ci w wyglądzie bloga?
- Nikt mi nie pomagał ponieważ stwierdziłam, że to jest mój blog i chcę wszystkiego dokonać sama. 
* Ile czasu średnio zajmuje Ci napisanie posta?
- Z czasem to bywa różne, ponieważ zależy o czym  jest dany post i jak długi. Zależy też czy przyszedł mi do głowy łatwo czy raczej z trudem.
* Czy zwracasz uwagę na komentarze? 
- Oczywiście, że zwracam i to bardzo dużą. Mają one dla mnie bardzo duże znaczenie chodź nie jest ich szczególnie dużo. Ale każdy komentarz bardzo mnie cieszy. 
* Gdzie szukasz pomysłów na nowy post?
- Pomysły przychodzą mi do głowy same, a raczej po prostu próbuje je sama wymyślić. Jednak czasami szukam też pomysłów w internecie. 
* Dziękuje, że zgodziłaś się odpowiedzieć na moje pytania. 





Blog: panidosiaczek.blogspot.com


3 komentarze:

  1. Zajrzałam na tego bloga i szkoda, że jego autorka nie często się na nim udziela :( Swoją drogą, to super są takie wywiady - dzięki nim można poznać wiele naprawdę fajnych bloggerów :)
    Zapraszam do siebie: klik! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posty zaczną się już pojawiać regularnie :) pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)

      Usuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger