♡ Czerwcowo - Lipcowy haul zakupowy ♡

Witam :) Dziś przedstawię wam kosmetyki, które zakupiłam w dwóch ostatnich miesiącach. Postaram się również wystawić im recenzje. 


Jako pierwsze chcę pokazać lakiery.
Pierwszy lakier jest taki jasno pomarańczowy, maluje on dobrze ale nie używam go zbyt często. Drugi lakier jest taki szary, chropowaty.
Ostatni jest czerwony i również chropowaty, uwielbiam malować nim paznokcie. 







 Teraz chciałabym pokazać wygładzające mleczko do ciała. Ma ono ładny zapach i jest skuteczne. 
 










Ta perfuma ma bardzo śliczny zapach. Bardzo mi się podoba. 

Ja jestem osobą która bardzo często maluje paznokcie.
Ale męczyło mnie to ciągłe zmywanie tych paznokci, zajmowało mi to nawet 20 minut. Ale ten zmywacz jest świetny. Teraz zmywanie zajmuje mi tylko minutkę. Polecam go jak najbardziej. :)








Teraz pokażę szminkę. Ma ona piękny kolor. 
Firma: Miss Sporty 
Nr. szminki: 201


     Ten tusz do rzęs zamówiłam sobie w katalogu AVON.




                   Dajcie znać w komentarzu 
czy podobał się wam ten post :)



6 komentarzy:

  1. Świetny post :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie za bardzo znam się na modzie, ale post super

    OdpowiedzUsuń
  3. dawaj większe zdjęcia - będzie jeszcze lepiej! ;) mleczko do ciała znam, lubię, fajne jest. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kosmetyki.
    unrealizable1999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kosmetyki :)
    http://ruudegirls.blogspot.com  

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zakupy, dużo z tych rzeczy kojarze i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger