LBA!

  Liebster blog award! 


 Na początku dziękuje za nominacie Dominice z bloga Life is strange... 
 No to zaczynajmy: 
No to małe przypomnienie na czym to polega. 
"Liebster Blog Award jest to nominacja od innego blogera w ramach za "dobrze wykonaną robotę"!
Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób, informujesz ich o tym i zadajesz 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował. Obowiązkiem jest wklejenie znaku LBA do wpisu."

Oto pytanie, które dostałam!

1. Lubisz czytać? I jaka jest Twoja ostatnio przeczytana książka? 
Lubię, ale dopiero na wakacjach zaczęłam czytać a lektur do szkoły nigdy nie czytałam .
Ostatnio to przeczytałam Kasie West "Chłopak na zastępstwo".
2. Chciałbyś tatuaż? Jeśli tak to wstaw zdjęcie jaki.
Od zawsze chciałam mieć na nadgarstku tatuaż. 


3. Dlaczego postanowiłaś założyć bloga?
Postanowiłam założyć, ponieważ od zawsze chciałam spróbować czegoś nowego.
4. Grasz w gry komputerowe? A jeśli tak to jakie?
Tak gram. Ostatnio często gram w Mine Craft a tak to gram też w The Sims 2, CSa, Cities Skylines.
5. Lubisz swój pokój? Co najbardziej Ci się w nim podoba?
Lubię. Cały pokój mi się podoba.
6. Jak spędzasz większość wolnego czasu?
Czasami w coś gram, czytam książki albo pojeżdżę na rowerze, rolkach.
7. Wakacje w górach cz nad morzem?
Raczej w górach. Byłam już raz i bardzo mi się podobało. 
8. Wolałbyś cofnąć się do przeszłości i coś w niej zmienić czy poznać swoją przyszłość i czemuś zapobiec?
Wolałabym się cofnąć do przeszłości o coś zmienić :)

9. Jesteś typem samotnika czy raczej kimś kto ma wielu przyjaciół? 
Nie jestem samotnikiem, ale też nie mam wielu przyjaciół.
10. Wstaw swoje ulubione zdjęcie.

11. Jesteś szczęśliwa? 
Tak :)


NOMINUJĘ!

MOJE PYTANIA:
1. Lubisz chodzić do szkoły czy raczej nie?
2. Co Cię skłoniło do założenia bloga?
3. Byłaś na wakacjach? Jeśli tak dodaj zdjęcie z wakacji.
4. Ulubiona piosenka na wakacje? 
5.  Masz ulubione cytaty? Jak tak to jakie?
6. Jak spędzasz swój wolny czas?
7. Wolałabyś jechać w góry czy nad morze?
8. Jaki film ostatnio obejrzałaś? 
9. Masz zwierzę? Jak tak daj zdjęcie. 
10. Wolisz czegoś nie spróbować i żałować, czy jednak spróbować? 
11. Czy masz owoc, który mogłabyś jeść bez przerwy?

Jeszcze raz dziękuje za nominacie. 
Powodzenia nominowanym!



5 komentarzy:

  1. Świetne odpowiedzi :)
    Dziękuje za nominacje :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatuaże na nadgarstku to super sprawa, a mi się jeszcze bardziej podobają na palcach lub na kostce :) Też gram w simsy, ale w 4.
    Imbirkowy blog klik!
    Konkurs, wygraj post gościnny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi również podobały się tatuaże na nadgarstku :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten wzór tatuażu będę robić we wrześniu :) Niestety na nadgarstku nie jest możliwy do wykonania. Aby był czytelny musi być większy :) pozdrawiam

    http://zakreconamamuska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger