Fotografia - moja pasja.

 Dzisiaj taki nietypowy post, będzie on o moim hobby czyli fotografii. Może nie jestem dobrym fotografem ale bardzo lubię robić zdjęcia a najbardziej widokom, zachodom słońca.
Nie mam dobrego aparatu, zdjęcia robię telefonem. Zawsze mam go przy sobie i mogę wszędzie, zawsze zrobić jakieś zdjęcie.
Nie będę się tu rozpisywać, ale pokażę jeszcze kilka zdjęcie które zrobiłam w ostatnim czasie. Jedno zdjęcie wygrzebałam z laptopa, zrobiłam je parę lat temu na wycieczce :)
















Piszcie w komentarzu jak się podobają zdjęcia :)

11 komentarzy:

  1. Zdjęcia mimo, że robione aparatem z telefonu są dobrej jakości. Fajne ujęcia.

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że zdjęcia są robione zwykłym aparatem od telefonu, niektóre wyglądają, jakby były robione porządną lustrzanką, jednak nad niektórymi myślę, że trzeba byłoby troszkę popracować. ;)

    www.fotografiavenir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam wychodzić na zdjęcia o zachodzie słońca :)

    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam fotografować. Co do zdjęć to fajne, chociaż mogłabyś dać je w większym rozmiarze.
    oddychacpowoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał nigdy nie powiedziałabym, że te zdjęcia są robione telefonem. Masz talent!

    http://livetourevel.blogspot.com/2016/08/sniadanie-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętaj, że najuważniejsze jest w życiu to aby robić co się kocha. Jesteś świetnym początkującym fotografem, który wiele osiągnie.

    Ściskam mocno i pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są bardzo dobre <3! Rozwijaj swoją pasję, wiele tym zyskasz i wiele osiągniesz :)

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również kocham robić zdjęcia. ;)

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne widoki nieba, można by oglądać je godzinami :)
    Blog Nazywamsięmilena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger