Ulubieńcy miesiąca - Luty 2017

Hello! Dziś przychodzę do was z ulubieńcami miesiąca. Dawno ich nie było więc w końcu są :P
No to może zaczynajmy :)

1. Ulubiona piosenka:

  • Joker & Sequence - Aparatka 
https://www.youtube.com/watch?v=pzFScZiIc30


  • John Legend - All of Me
https://www.youtube.com/watch?v=450p7goxZqg

2. Ulubiony film:

  • Szkoła uczuć

Zwiastun: https://www.youtube.com/watch?v=lmeEChVsbHM

3. Ulubiona aplikacja na telefon:

  •  Na 100 % jest to instagram. W tym miesiącu bardzo dużo spędzałam czasu na tej aplikacji, bardzo dobrze się z niej korzysta. 

4. Ulubione ubranie:

  • Bluzka w kwiatki, z napisem FOREVER. W tym miesiącu nie ma tygodnia w którym bym nie miała tej bluzki, przynajmniej raz w tygodniu miałam ją na sobie. 

5. Ulubiony zakup:

  • Jest to szczotka Tangle Teezer, niebiesko - różowa. Już od dawna na nią polowałam i czekałam na jakąś przecenę ale się nie doczekałam i kupiłam. Jest ona cudowna, dobrze rozczesuje włosy, mokre jak i suche.



6. Ulubiona książka:

  • Anna Bellon "Uratuj mnie"
Opis: Kyler i Maia zaprzyjaźniają się, chociaż początki są trudne. Dziewczyna nie potrafi szybko otworzyć się na nowych ludzi i nowe uczucia. Chłopak z kolei nie jest przyzwyczajony do silnych reakcji i stałej walki o drugiego człowieka. Anna Bellon umiejętnie dozuje napięcie i stara się delikatnie przeforsować kilka idei: że warto mieć nadzieję, trzeba wierzyć w innych, prawdziwym remedium na smutek jest szczera przyjaźń. Autorka potrafi wczuć się w przeżycia młodych ludzi. Wie, że dramaty tego wieku rzutują na całe dorosłe życie. Właśnie dlatego pisarka stosuje narrację pierwszoplanową. Oddając głos bohaterom, sprawia, że opisywane uczucia są bardzo wiarygodne i łatwo się z nimi utożsamić.

7. Ulubiona biżuteria:  

  • Turkusowy zegarek



  • Bronsoletka FOREVER 


8. Ulubione kosmetyki:
  • Lakier Miss sporty nr.040
  • Pomadka matowa Wibo nr. 4
  • Pomadka Lovely, COLOR WEAR nr. 6 

No to chyba już tyle :) Mam nadzieję że się podobało :)
Pozdrawiam!





26 komentarzy:

  1. Super! :D
    Wpis ciekawy, oraz zgadzam się co do Instagrama! Super aplikacja, bardzo dobrze się z niej korzysta. Ja co prawda nie korzystam tak często z niego, jednak kiedy już to robię, jest to serio bardzo fajne. :)

    www.jestempiotreek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tangle teezer i jest to totalny must have !
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię piosenkę aparatka :D Zegarek i bluzka bardzo ładne :) I oczywiście instagram to również mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Aparatki" nie znałam i szczerze żałuję ,że poznałam :D Również lubię film szkoła uczuć (chociaż nie jestem fanką tego typu filmów) świetna gra aktorska, chociaż film przewidywalny to przyjemnie się oglądało. Również bardzo lubię instagrama, jedyna aplikacja z której korzystam dość często. Bluzka ładna ale bez napisu byłaby lepsza (mój gust) I też lubię ten lakier do paznokci :)
    http://okiemmoralnegoczlowieka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny zegarek i podoba mi się kolor pomadki z Wibo. U nie Instagram to chyba ulubiona aplikacja w przeciągu roku :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te pomadki z Wibo! Super są!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tangle Teezer to absolutny hit! Planuję kupić jeszcze wersję w kompakcie :)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Także lubią tą piosenkę:) Świetny wpis :)

    Pozdrawiam

    Badzepleszymkzdegodnia

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham tą szczotke i też mam pomadke z wibo jest super!
    zapraszam
    http://diamond-caroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne produkty!
    a tangle teezer to ulubieniec wielu z nas :)
    również go polecam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, zastanawiam się czy nie dodawać takich postów u mnie ☺️

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi ulubieńcy :D Mam w planach kupić tę pomadkę z Wibo. Może zrobiłabyś jej test na blogu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajni ulubieńcy! Szczotka tangle tezzer cudo nad cudami! A pomadke z Wibo muszę zakupić <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy tez Tangle Teezer i super się sprawdza! :) Musimy przyznać Ci, że super ulubieńcy. Też wiele czasu spędziłyśmy w tym miesiącu na instagramie ^^ W sumie zapraszamy Cię na niego -- agssymi
    Buziaki ;*
    Pozdrawiają: Bliźniaczki z bloga Agssymi

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam Tangle Teezer i jestem mega zadowolona co do książki to dużo o niej słyszałam i już od dawna zastanawiam się nad zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawy post jak i blog <3 Też używam Tangle Teezer'a i jestem z niego zadowolona <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam się, że nie słyszałam o tej książce, a bluzka bardzo fajna :)
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna piosenka też ją lubię

    OdpowiedzUsuń
  19. Ooo lubię serie ulubieńców

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem bardzo ciekawa tej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. The best titanium hair dye - TITNIA CAST
    If you're titanium quartz crystal looking for a treatment that uses the same ingredients, then TITNIA CAST - chi titanium flat iron our most recent hot pepper has some titanium gr 2 pretty solid gold titanium alloy results, and it's the toaks titanium 750ml pot

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger