Recenzja książki K. West pt. " Chłopak na zastępstwo"

 W dzisiejszym poście przedstawie recenzje książki Kasie West pt. "Chłopak na zastępstwo".
Recenzje pisze pierwszy raz i nie jestem w tym dobra. Ale zaczynajmy :) 


Kupiłam tę książkę bo zaciekawił mnie opis. Bardzo chciałam wiedzieć co stanie się dalej, więc się skusiłam i kupiłam. 

 Główną bohaterką jest licealistka o imieniu Gia, była typem szkolnej gwiazdy, piękną, przewodniczącą samorządu.
Miała też chłopaka starszego od siebie, wszyscy jej znajomi mieli go poznać na balu maturalnym. Lecz na parkingu przed balem Bradley zerwał z Gią.

W jednym z samochodów Gia wypatruje chłopaka, którego nie zna. Wpadła na przewrotny plan. Przecież nikt nie będzie wiedział że to nie Bradley, a ona nie okaże się kłamczuchą, która kłamała, że ma chłopaka.

Pomysł jest szalony, a jego skutki mogą siegać dalej, niż ktokolwiek by przypuszczał... 

"Rzadko znajdujemy głębię, szukając jej w sobie. Głębię znajduje się w tym, czego uczymy się od ludzi i tego, co dzieje się wokół nas."

 W książce są momenty smutne, a także wzruszające, wesołe. Nie  każdy może tak uważać ale to moje zdanie. W pewnym momencie autor mnie zaskoczył, bo nie spodziewałam się, że tak to wszystko się potoczy. Przeczytajcie to was też na pewno zaskoczy :) 

"Głowa do góry. W morzu są jeszcze inne ryby. To wielki ocean. Czasem trzeba kilka złapać, zanim znajdziemy tę, którą zatrzymamy. Nie wolno tylko przestać płynąć."

 Książka spodobałam mi się bardzo. Jak czytałam to na mojej twarzy pojawiał się uśmiech a czasem też rozczarowanie.
Książka bardzo przypadłam mi do gustu. Jest ona bardziej dla młodzieży, niż dla dorosłych.
Bardzo zachęcam do przeczytania tej książki. Mam nadzieje że na was zrobi takie samo wrażenie jak zrobiła na mnie.

"- A więc mamy zostać zapamiętanie? O to chodzi w życiu?
-  Lepiej być zapamiętanym niż zapomnianym.
     - Ja chyba wolałabym, żeby mnie zapamiętano ze względu na coś."

Piszcie w komentarzach, czy recenzja się podobała :) 
 
 

14 komentarzy:

  1. Ooo uwielbiam takie książki! :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym kiedyś ją przeczytać :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja, lubię takie love story, zachęciłaś mnie do czytania jej:)).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa recenzja. Może się skuszę na przeczytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo widać, że bedzie super ! Sama okładka już mi się podoba :)
    http://nataliakaczmarek.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo zachęciłaś mnie do przecyztania tej ksiązki. ;) Wydaje się naprawde genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega recenzja :) Może przeczytam kiedyś tę książkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna recenzja, zachęca do przeczytania książki :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście TUTAJ, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym przeczytała!
    kinga-wajman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zaciekawiłaś mnie tą recenzją! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW piękny post i blog meggaa

    OdpowiedzUsuń
  12. Brzmi świetnie, uwielbiam taką tematykę. Chętnie ją przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz czytam o tej książce, jednak wydaje się być ciekawa :)
    Świetny blog!
    Pozdrawiam,
    http://millkeyshake01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger