Haul zakupowy - grudzień 2016

 Heej kochani! Dzisiaj przychodzę do was z haulem. Nie będą to same ubrania, ale kosmetyki a nawet książki. 
Postaram się jednym zdaniem opisać każdą rzecz. No to do dzieła :) 


1. Sweter w myszka miki - Cropp - 29,99 zł - sweter jest delikatny, rękawy są delikatnie obcisłe, 
2. Piżama - Sinsay - 29.99 zł - fajna, miękka, w bardzo fajny wzór.
3. Koszulka (biała) - Sinsay - 9,99 zł - koniec rękawków jest zagięty, napisy na koszulce są "pogrubione".
4. Koszulka - Sinsay - 9.99 zł - rękawy są delikatnie zagięte, kolor tak ciemny szary z krótkim napisem,


1. Książka Jeanne Ryan "Nerve" - Empik - 34,99 zł. 
Opis: Uczennica ostatniej klasy liceum dołącza do internetowej gry „Nerve”. Wkrótce odkrywa, że każdy jej ruch jest manipulowany przez anonimowych „obserwatorów”.
2. Książka Anna Bellon "Uratuj mnie" - Empik - 34,99 zł.





1. Zegarek - Sinsay - 19,99 zł - turkusowy, z cienkim paskiem.
2. Kapcioszki - Tifo - 9,99 zł - szaro białe, bardzo cieplutkie.



1. Odżywka wzmacniająca z diamentami - Rossmann - ok. 13 zł - kolor biały.
2. ISANA Koncentrat do pielęgnacji rąk - Rossmann - 7,49 zł - delikatny zapach, dłonie są po nim nawilżone.
3. ISANA YOUNG Puder - Rossmann - 8,99 zł - długo matowi, nie powoduje powstawania nowych wyprysków, trochę wysusza skórę. 



1. FOR YOUR Beauty, Gąbeczki do nakładania pudru - Rossmann - 4,99 zł - nie miałam okazji ich użyć. 
2.  FOR YOUR Beauty, aplikator do nakładania cieni do powiek - Rossmann - 5,99 zł.
3. FOR YOUR Beauty, pędzelek do nakładania różu - Rossmann - ok.10 zł - delikatny, miękki w dotyku. 



No to już tyle, mam nadzieje że chociaż trochę wam się to podobało :)
Zapraszam do komentowania i obserwowania :D 
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! 🎆🎆

18 komentarzy:

  1. Wybrałaś bardzo fajne rzeczy. Cudny jest ten sweter z Myszką Miki.
    Polecam książkę "Uratuj mnie" jest na prawdę cudowna. Super post.
    Szczęśliwego nowego roku 2017 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka z Myszka Miki i pidzama to koi faworyci! Super post! Wszystko zwiezle i na temat :)
    Szczesliwego Nowego Roku!
    Pozdrawiam!
    Eff :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne rzeczy, widzę że ostatnio zrobiłaś wieeeelkie zakupy :) Sama chciałabym się na takie wybrać bo w sklepach teraz dużo promocji :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile fajnych rzeczy :) książki te planuje kupić bo mi się podobają! Piżama najlepsza! <3

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza piżama i sweter. :) Oglądałam film "Nerve" i był świetny.

    Pozdrawiam,
    zone-of-smile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny haul. Bardzo podobają mi się ubrania, szczególnie bluza z myszką Miki.
    Niestety nie miałam okazji czytać żadnej z tej książek.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o Nerve to zarówno film jak i książka jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne rzeczy. Nie znam ani książki ani filmu Nerve. Koniecznie muszę to nadrobić :) u mnie ten puder z Isana Young niestety się nie sprawdził :)
    Z przyjemnością będę obserwować twojego bloga. A z okazji Nowego Roku życzę ci spełnienia wszystkich najskrytszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, ile cudeniek! Zacznę od początku, piżama z kociakiem boska, sama z chęcią bym w takiej spała! :D Następna jest książka "Nerve"... och, jak ja marzę żeby ją przeczytać! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. NERVE <3 Chciałam przeczytać, ale już obejrzałam film.
    Fajne łupy.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładna bluzka;) ja ostatnio zrezygnowałam z pudru, bo ciągle mi coś wyskakiwalo po nim...

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy :D

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne ubrania ;)
    milomidzeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe rzeczy kupiłaś :)
    http://mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger