Recenzja: Lovely K*LIPIS

 Cześć! Dziś przychodzę do was z recenzją zestawu K*LIPS od Lovely. Taki zestaw zawiera matową pomadkę i konturówkę w takim sami kolorze. Zainspirowany został produktami od Kylie Jenner - Kylie Cosmetics. Taki zestaw w Rossmanie kosztuje 25zł.


 Zaczynając od kartonowego opakowania to są one bardzo miłym dodatkiem, dobrze są zrobione i moim zdaniem dobrze ozdobione. W środku produkt jest włożony w plastikowy wkład. O kredce za dużo powiedzieć nie można, standardowy produkt z zatyczką. Pomadka ma przejrzyste opakowanie z czarną zatyczką z aplikatorem, który jest mały. Wybór kolorów nie jest za duży, możemy znaleźć następujące kolory, z których ja mam tylko 2: 

  • Sweety - odcień różu, intensywny.
  • Pink Poison - mocny, ciemny, podchodzący w brąz z fioletem. 
  • Lovely Lips - odcień ciemniejszy od Sweety, taki brudny róż.
  • Milky Brown - ciemny, ciepły brąz. 
  • Neutral Beauty - typowy odcień nude. Delikatny, lekki brąz.
 Kredka jak i pomadką mają dobrą konsystencję. Kredka jest bardzo miękka, lekko i gładko sunie się po ustach. Pomadka jest natomiast bardzo płynna, pomadka trochę długo schnie przez co można ją rozmazać. Trwałość mnie bardzo zaskoczyła, wytrzymuje picie np.kawy, herbaty bez żadnych poprawek. Ale za każdym razem jak coś zjemy, wypijemy to pomadka będzie się ścierać. 



 Warto wziąć pod uwagę niską cenę produktu. Jak na to 25zł to warto ją kupić mimo swoich wad, ale jak na razie jest to moja ulubiona pomadka matowa, wielkim plusem jest to że nie wysusza ust i długo się utrzymuje. Jak najbardziej polecam K*LIPS. 


A może już jakąś macie? Lub na jakąś polujecie? 

25 komentarzy:

  1. Bardzo chciałam to kupić, ale za każdym razem kiedy jestem w sklepie jej nie ma! Mój peszek ! Ale muszę w końcu dostać w swoje ręce, aby sama to ocenić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że jak za taką pomatkę to dobra cena! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnej, ale wyglądają przyzwoicie (kolory) :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam niestety żadnej ale mega mi się podobają! Zastanawiam się nad kupnem... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam 3 kolory tych matowych pomadek, również w tym sweety :D

    http://mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam i uwielbiam :) Super recenzja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja cały czas się nad tym zestawem zastanawiam. Pewnie bym kupiła gdyby nie fakt ze mam juz dość sporo pomadek a usta maluje tylko na weekend. Ale korci mnie za każdym razem jak je widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzo o nich słyszałam, miałam nawet zamiar je kupić, ale jakoś wypadło mi to z głowy.
    Pozdrawiam
    mental-giant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O boziu ale cudo, jutro chyba już po to pójdę 😍😂💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna recenzja, oby więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Posiadam ten produkt "Neutral Beauty" i sprawdza mi się świetnie. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze się na nie nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten odcień Milky Brown i sprawdza się niesamowicie! Także też polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na promocję w rossmanie i muszę się zaopatrzeć chociaż w jeden kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach od dawna poluje na te produkty, jednak nigdzie nie mogę ich dostać :/ No ale cóż poddawać się nie będę, bo jest o co walczyć :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te produkty ! Są wspaniałe ! Miałam ostatnio sweety i był doskonały jak dla mnie <3 do tego bardzo wydajne :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sama posiadam trzy odcienie z nich i jestem wręcz zakochana! Świetny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam okazji przetestować niestety. :( ale kiedy to na pewno zrobie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam te pomadki :) Tylko inne odcienie. Bardzo dobrze się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Posiadam te pomadki, są rewelacyjne! W dodatku za taką cenę! :)
    Zapraszam kochana do mnie! ♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam żadnej, ale kusi mnie, żeby wypróbować. Moimi ulubionymi pomadkami są oczywiście Golden Rose :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie ta pomadka jest perfekcyjna jak na swoją cene:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger