KOLEKCJA POMADEK

 Czeeść! W dzisiejszym poście pokażę moje pomadki. Może nie mam ich dużo ale zawsze coś.


Bez pomalowanych ust ani rusz z domu, zawsze muszę mieś pomalowane usta, najczęściej wybieram jakiś jasny odcień.
No to zaczynajmy :D





1. Lovely - ma ona jasny, delikatny kolor. Jest ona jedną z moich ulubionych którą często używam.
2. Wibo - jest to pomadka matowa. Kolor jest już ciemniejszy, taki czerwony. Kolor utrzymuje się jakieś 4 godziny. Nie używam jej zbyt często. Jej barwa skradła moje serce i musiałam ją mieć. Czekałam na nią ok. miesiąc bo w sklepie był tylko tester, ale w końcu ją dopadłam.
3. Miss sporty - ma kolor taki ciemno różowy. Maluje się nią jak idę na jakąś dyskotekę, bo pasuje do takiego klimatu imprezowego. A w innych przypadkach moim zdaniem ona się nie nada.
4. Miss sporty nr.101 - kolor taki delikatny, jak najbardziej można użyć jej np. do szkoły.
5. Miss sporty nr. 100 - kolor to taki delikatny brąz, na moich ustach za bardzo nie widać jaki to odcień. Ale usta się błyszczę i jest delikatnie zmieniony kolor. Tą pomadkę używam najczęściej, zostało mi jej najmniej.



Mam nadzieje że się podobało :)
A może wy macie którąś taką jak ja? 

17 komentarzy:

  1. Ile fajnych pomadek *-* super pomysł na post!
    Mam 1, 2 i 4 ;) I w ogóle piękne zdjęcia zrobiłaś :) takie klimatyczne ^^
    Pozdrawiam cieplutko! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorki. Takie jakie lubie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ALE ZIMOWE ZDJECIA! Te pomadki z miss porty jakos ostatnio czesto wpadaja mi w oczy! MAja piekne kolorki! Przyjemny post:)))
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka z Wibo jest świetna, muszę ją zakupić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Te jasne najbardziej mi się podobają, pasują na każdą porę i są delikatne takie jakie lubię :)



    https://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ta z wibo jest genialna, sama mam, ale w innym kolorze, jestem bardzo zadowolona z trwałosci ;)
    fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy ich nie testowałam . Ja mam tylko jedna jedyna ulubiona :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kolorki :) Ja jakoś nie potrafię malować ust... a raczej mieć je pomalowane - ciągle mi się ten kosmetyk rozciera! ;)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam pomadkę z nr 4 na Twojej liście ;) bardzo ładne kolory wybierasz :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa kolekcja i piękne odcienie pomadek. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie przygotowany post w śniegu;) kolorystyka pomadek jak najbardziej mój gust pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Są to całkiem nasze kolorki! ^^ Mega masz gust! Super zdjęcia kochana. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tą pomadkę z Wibo, tylko że moja jest w kolorze o numerze 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Polecam Klips od Lovely :) taka mała podróbka Kylie ale bardzo fajna. Mam oryginał Kylie i dwia sety od Lovely i w zasadzie nie widze żadnej różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne kolorki. 5 4 i 1 to zdecydowanie moi faworyci :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger