Ulubieńcy miesiąca - grudzień 2016


Pora na ulubieńców miesiąca. Zapraszam!


Ulubiony film - Kochaj i tańcz.

Ulubiona książka - Moje serce należy do Ciebie. 

Ulubione blogi - Agssymi
                                    Life is strange...

Ulubione piosenki - Christina Perri - Human
                             Christina Perri - A Thousand Years
                             Alan Walker - Sing Me To Sleep

Ulubione gadżety: 


Ulubiona biżuteria: 

Ulubione lakiery: 

Ulubione perfumy: 

Ulubione pomadki: 

Mam nadzieje, że się podobało :) 



11 komentarzy:

  1. Mam takie lakiery i trzy pierwsze pomadki i też je bardzo lubię.
    Zdjęcia są super. Tylko szkoda, że nie opisałaś tego trochę więcej.
    Jestem zaszczycona tym, że lubisz mojego bloga :)
    Ja Twojego też bardzo często odwiedzam i go uwielbiam :)
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi ulubieńcy. Strasznie spodobała mi się okładka tej ksiazki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne i ciekawego ulubione :)
    Cudowna książka, bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post, film najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze! <3 Kochana bardzo dziękujemy za wyróżnienie ^^ Cieszymy się bardzo z tego, że nasz blog komuś się podoba :D Pomadki są świetne ;* A perfumy na pewno pięknie pachną :) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy! Też zakochałam się w tych piosenkach <3 Podobają mi się lakiery i pomadki, szczególnie lovely.

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie napisałaś choć zdania 'recenzji' :/
    Nie mniej jednak ciekawi ulubieńcy. O czym jest tak książka?
    Blogi, które poleciłaś często odwiedzam.
    Piękny lakier koloru nude! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: natalka-i-blog.blogspot.com
    Zachęcam do dodania mnie na snapie: bynataliasworld

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      Książka opowiada o dziewczynie Yeleni która ma wade serca i potrzebny jest przeszczep. Chłopak Alex zakochuje się w niej, ale ona trzyma go na dystans. W końcu jej się to nie udaje, Alex się o wszystkim dowiaduje. Alex w dniu egzaminów dostaje telefon ze szpitala.

      Usuń
  8. Świetne pomadki!
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka i film zachęcają. Zaraz lecę obczaić blogi.
    http://wieczniepoczatkujaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi ulubieńcy. Bardzo lubię czytać takie posty :)
    Także planuje zrobić taki post, jeszcze w tym roku :)
    Pozdrawiam welcomein-mylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Everything important , Blogger